3AM AmPm feat. Haneri 歌詞 日本語訳

 

3AM feat. Haneri

3AM feat. Haneri

  • AmPm
  • ダンス
  • ¥250
  • provided courtesy of iTunes

Fantasy
ファンタジー

All I need
taking my life for granted
私の命は当然あるものだって思いたいの

faraway
wish I could say that I love you still
遠くのあなたを思いながら願う
まだ、あなたを愛してるって言えたらと

cuz I do and I want to be with you
だって、私はあなたと一緒にいたいから

 

but baby can you tell the truth?
でも、ベイビー、本当の気持ちを教えてよ

I can see that you want it
私はあなたが欲しいのは"それ"だって分かってる

why can't you want me ?
でも、何故私じゃないの?

 

Oh the way that you used to
If I close my eyes
I remember all our adventures
かつてあなたがしていたように
私も目を閉じたならば
今までの私たちの冒険、全て思い出すの

3AM was neevr spent without you
午前3時をあなたなしでは過ごせない

Oh can we ever go back
ねえ、私たちはもう元に戻れないの?

cuz I can't forget the past and I can't move on
だって、過去のことを忘れられない私は、今も次に進めないの

cuz 3AM was never spent without you
だって、午前3時をあなたなしでは過ごせないんだから

 

Time alone I've been roaming since you were here
あなたがここにいてくれるようになってから一人ぼっちでいた

We fall apart
私たちは離れ離れだけど

but I've been searching you for years
それでも私はあなたを何年も探し続けているの

cuz I do and I want to be with you
だって私はあなたとともにいたいから

 

but baby can you tell the truth
でもベイビー、本当のことを言ってよ

I can see that you want it
あなたが”それ”が欲しいって分かってる

Why can't you want me?
何故、私を求めてくれないの?

Oh can we ever go back
ねえ、私たちはもう元に戻れないの?

cuz I can't forget the past and I can't move on
だって、過去のことを忘れられない私は、今も次に進めないの

cuz 3AM was never spent without you
だって、午前3時はあなたと一緒にいるはずなんだから

 

I don't wanna be without you
あなたと離れたくないの

shoud be here with me
あなたはここで私といるべきなの

here with me
ここで私と

I know you want to
あなたがしたいことなんて分かってる

Do you want to?
でも、本当にそうなの?

 

Oh the way that you used to
If I close my eyes
I remember all our adventures
かつてあなたがしていたように
私も目を閉じたならば
今までの私たちの冒険、全て思い出すの

3AM was neevr spent without you
午前3時をあなたなしでは過ごせない

Oh can we ever go back
ねえ、私たちはもう元に戻れないの?

cuz I can't forget the past and I can't move on
だって、過去のことを忘れられない私は、今も次に進めないの

cuz 3AM was never spent without you
だって、午前3時をあなたなしでは過ごせないんだから